Grupa Marketingowa - działanie

Za nami kolejne spotkanie Grupy Marketingowej. Pierwsze zadania zostały podzielone i ruszamy mocno do przodu. Osoby zainteresowane udziałem mogą się stale zgłaszać do współpracy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Poszukujemy osób zainteresowanych zdobyciem doświadczenia badawczego w badaniu wewnętrznym przeprowadzanym na potrzeby Grupy Marketingowej. W badaniu użyjemy metody ilościowej. Chętnych prosimy o kontakt z koordynatorką badania Joanną Stankowską ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ).

Grupa Marketingowa

Wraz z dniem dzisiejszym rozpoczęła działalność grupa marketingowa. Na dzisiejszym spotkaniu ustalone zostałyy plany na najbliższą przyszłość. Mamy nadziejż, że już wkrótce będziemy mogli pochwalić się jakimiś sukcesami :)

Badanie dla Max-Film

Dobiegło końca badanie dla warszawskiej firmy Max-Film. Było ono realizowane od V do VII 2008 w trzech modułach - badanie opinii mieszkańców Fordonu na temat budowy kina (wywiady kwestionariuszowe; N = 450 osób), badanie opinii studentów na temat budowy kina (wywiady kwestionariuszowe; N = 250 osób) oraz badanie zapotrzebowania na wynajem powierzchni biurowej (CATI; N = 145). Wszystkim biorącym udział gorąco dziękuję.

Andrzej Podgórski, koordynator badania

Napisali on Nas...

W toruńskim dodatku do Gazety Wyborczej pojawił się artykuł na temat ,,Pryzmatu". Wszystkich chętnych zapraszamy do zapoznania się z nim na stronie Gazety Wyborczej bądź też na naszej stronie po kliknięciu "czytaj...".

out


Gazeta Wyborcza Toruń

środa, 16 kwietnia 2008

strona 5

http://miasta.gazeta.pl/torun/1,35576,5122510.html

Do wszystkich osób "dobrego serca" :)

Strona, aby żyć potrzebuje by różne rzeczy na niej krążyły, pojawiały się nowości, ciekawe odnośniki.

Dlatego, jeśli ktoś jest chętny, aby pomagać w rozwoju strony, w jakikolwiek sposób, to serdecznie zapraszamy do współpracy. Można by uczynić ją dwu-, trzy- lub wiecej- języczną, można zamieszczać tu swoje eseje, felietony, opracowywać informacje o narzędziach badawczych, prezentować sylwetki badaczy, publikować reportaże i wywiady. Tworzyć bazy praktyk i firm badawczych, próbować stworzyć poradniki SPSS-a czy Statistici, upubliczniać ,,kwiatki" z ankiet, opisywać sytuacje badawcze i bardzo wiele innych. Oczywiście najlepiej żeby to wszystko było powiązane z badaniami społecznymi, ale też nie samymi badaniami człowiek żyje...

Więc jeśli macie czas i chęci to czekamy na maile na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Strona 15 z 15