Markowy Lokal Torunia 2012

Już po raz drugi Pryzmat sukcesem zakończył badanie techniką tajemniczego klienta (mystery shopper) w toruńskich lokalach gastronomicznych. Wyniki przedstawiono Komisji Konkursowej "Markowego Lokalu Torunia 2012".
Badanie zrealizowano na zlecenie Biura Toruńskiego Centrum Miasta w lutym 2012 r. w 12 lokalach w 4 kategoriach: restauracja, kawiarnia, klub, inne.

"Pryzmat" w Gazecie Pomorskiej!

Dnia 31 stycznia 2012 ukazał się w "Gazecie Pomorskiej" artykuł o studentach naszego Instytutu działających w Zespole Realizacjia Badań "Pryzmat". Kto nie miał okazji przeczytać w dzienniku, może to zrobić na naszej stronie. Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem, który jest dostępny w naszej galerii.

Jednocześnie zapraszamy do oglądania pozostałej części galerii, która została uzupełniona o nowe i trochę starsze zdjęcia.

Współpraca z PBS DGA

Miło nam poinformować, że ZRB "Pryzmat" zacieśnia współpracę z firmą badawczą PBS DGA również na polu badań marketingowych. Będziemy zajmowali się rekrutacją ankieterów, poszukując chętnych do badań retail oraz realizowanych techniką tajemniczego klienta.

Są to nowe doświadczenie dla całego Zespołu, dlatego mamy nadzieję na zdobycie cennych umiejętności oraz poszerzenie zakresu metod oferowanych naszym przyszłym Zleceniodawcom.

Szkolenia dla Członków "Pryzmatu"

Jak co roku, ZRB "Pryzmat" oferuje podniesienie kwalifikacji i kompetencji badawczych dla członków Pryzmatu. W drugiej połowie lutego zaplanowane są trzy spotkania szkoleniowe. Uczestnictwo w szkoleniach jest wysoce pożądane oraz miłe jednocześnie dla prowadzących szkolenia. Wstępne informacje o terminach i zakresach tematycznych szkoleń:

• 15.02.2012 – Jak zdobyć zlecenie na badanie? Jak napisać ofertę?
Szkolenie obejmie następujące zagadnienia: pisanie skutecznych ofert badania (jak za pomocą prostych technik podnieść konkurencyjność oferty), kontakt ze zleceniodawcą, negocjacje, tworzenie harmonogramu i kosztorysu badania.
Szkolenie bardzo przydatne dla osób planujących swoją przyszłość w firmach badawczych.
Prowadzący: Łukasz Leszczyński ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. )

• 22.02.2012 – Jak zapanować nad badaniem? – koordynacja realizacji badania
Proces przeprowadzania badania - podział pracy zespołu badawczego, przeprowadzenie rekrutacji respondentów, możliwe "wypadki" przy badaniach, czyli generalnie jak zrobić, żeby badanie nam się nie "rozjechało"...
Wskazówki, przykłady, symulacje "okraszone" opowieściami z przeprowadzonych badań.
Prowadząca szkolenie: Joanna Suchomska ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. )

• 29.02.2012 – Co po realizacji, czyli jak napisać raport?
Omówienie sposobów analizy danych jakościowych i ilościowych, przedstawienie przykładów prezentacji danych i wzorcowych raportów, tworzenie przykładowego raportu (word/power point).
Prowadząca szkolenie: Beata Bielska ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. )


Zgłoszenia prosimy kierować do prowadzących szkolenia.

Badanie dla ROPS Toruń we współpracy z PBS

Z sukcesem zakończyliśmy "Kompleksowe badanie sektora ekonomii społecznej w regionie kujawsko-pomorskim, w ramach projektu systemowego ROPS w Toruniu pn. Akademia Pomocy i Integracji Społecznej – Wsparcie kadr” realizowane w konsorcjum z firmą PBS DGA na zlecenie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu. Wyniki zaprezentowane zostały 23 września 2011 r. na II Kujawsko-Pomorskim Forum Ekonomii Społecznej.