VII Dzień Badacza - harmonogram dnia

Już 18 maja zapraszamy na VII Dzień Badacza, który odbędzie się pod hasłem „Stare media, nowa rzeczywistość”.

Wydarzenie rozpocznie się wyjątkowo od trzygodzinnych warsztatów o 9.45, następnie odbędzie się panel, na którym wystąpią reprezentacji Ipsos Connect oraz projektu CMDP.

Harmonogram dnia prezentuje się następująco:

9.45 – 12.45 Krzysztof Polak (Semiotic Solutions) „Metody semiotyczne w analizie wizualnej”, Warsztaty (Obowiązują zapisy do 15 maja. Swój udział można zgłaszać pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .)


12.45- 13.15 Przerwa kawowa

13.15 -13.30 Oficjalne powitanie przez Dyrektora Instytutu profesora Szlendaka.

13.30-14.00 Patryk Polkowski (Ipsos Connect) „Jak badać reklamę? Wybrane metodologie Ipsos Connect”
14.00-14.30 Magdalena Lewandowska (Ipsos Connect) „Co (zazwyczaj) działa, a co (przeważnie) nie działa w reklamie?”
14.30-15.00 Anna Piechocka „Centrum Monitorowania Dyskursu Publicznego, czyli jak badać debatę publiczną w Polsce”.

Zapraszamy serdecznie! Wstęp wolny!

Wydarzenie zostało objęte patronatem medialnym przez:

Dziennik Toruński "Nowości"

nowosci

 

"Głos Uczelni" Czasopismo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Glos kolor

 

mojasocjologia.pl

mojasocjologia-logo

 

 

Polskie Radio Pik

logopik-kolor